سیاست مرجوعی و عودت
شرایط برگشت کالا
در صورتیکه لباس پاره شدگی داشته باشد ،
یا سایز اشتباه فرستاده شده باشد ،
یا رنگ کلا اشتباه فرستاده شده باشد (کد اشتباه).
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، ( با ذکر شماره فاکتور ) به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
توجه داشته باشید که عکس محصولات فقط جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد؛ ( رنگ لباس واقعی کمی باکار عکاسی شده به خاطر شرایط نور پردازی در آتلیه و همچنین نسبت به قدرت نمایش هر صفحه نمایش، متفاوت خواهد بود ) ملاک وجود مغایرت، مشخصات درج شده در وب سایت کینگسایز می باشد.
در مواردی که بسته بندی کالا به صورت مخدوش شده به دست مشتری میرسد، مسئولیت کم و کاستی اجناس یا شکسته شدن آنها بر عهده شرکت پست میباشد، و مجموعه کینگسایز هیچگونه مسئولیتی در قبال بسته های مخدوش ندارد.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم ؟
پیام خود را فقط از طریق ایمیل و تماس تلفنی منتقل کنید، تا مستند گردد.
پیامهای شما در فاصله ساعات 10 صبح تا 5 بعد از ظهر بررسی و نتیجه متعاقباً به اطلاع شما خواهد رسید.
باتشکر مجموعه کینگسایز