خرید لباس آنلاین به سادگی هر چه تمام
تولید و فروش لباس سایز بزرگ
کیفیت را به قیمت بخرید
داستان ما:
فاز صفر: کی !!!! من ! ؟
من در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات(IT) فعالیت دارم و در حال تحصیل و تدریس در رشته هوش مصنوعی هستم.
😐
فاز اول تحول: سال ۱۳۹۸ – معاملهای بُرد بُرد
دردسر کمتر-سود بیشتر •♪• تمرکز بیشتر-بازدهی بیشتر
مجموعه ما متشکل از افراد متخصص در حوزه رایانه و تکنولوژی هست، مدتها پیش برای یک وارد کننده لباس سایتی طراحی کردیم و تحویل دادیم. سایت دارای امکانات عالی و کاملی بود از جمله تمامی نیازهای مربوط به حسابداری، انبارداری، مارکتینگ، فروش به همکار، محاسبه پورسانت و … مشتری بازخورد خیلی خوبی از سایت گرفت و سایت باعث صرفه جویی در هزینههای بسیاری از وی شد و از طرفی خطای انسانی را به صفر رساند. از این رو مشتری پیشنهادی به ما داد که به جای این که سرگرم پروژه گرفتن و ارائه خدمات به نفرات مختلف بشیم، کلاً فقط از سایتی که براش نوشتیم پشتیبانی کنیم و درآمدی تقریبا 3برابری داشته باشیم!!! دردسر کمتر-سود بیشتر •♪• تمرکز بیشتر-بازدهی بیشتر بنابراین قبول کردیم و در آن مجموعه مشغول به کار شدیم.
🙂
فاز دوم تحول: ما زنده به آنیم که آرام نگیریم …
از آنجایی که فکرمون آزاد شده بود و از طرفی رفته رفته تمامی نیازهای پشتیبانی مشتری به گونه ای شده بود که دیگه عملاً تایم آنچنانی از ما نمیگرفت. همچنین کلیاتی از زیر و بم صنف پوشاک را کسب کرده بودیم. به توافقی با مشتری رسیدیم که دیگه برای پشتیبانی سایتش مبالغ سنگینی پرداخت نکنه و در ازای اون مشاور ما تو حوزه پوشاک بشه! !! ؟؟ !! ذهنیت و نگرش بزرگ: ایشان با استقبال فراوان قبول کرد.
🙂
فاز سوم تحول: فکر بزرگ – سایز بزرگ (:دی)
طی برسی های فراوان در حوزه پوشاک، بر خلاف رقابت فراوان در لباس های معمولی، متوجه کمبود لباس سایز بزرگ و همچنین رقبت بیشتر برای خرید اینترنتی لباس بیگسایز شدیم. تصمیم گرفتیم در اقیانوس آبی پوشاک سایز بزرگ زنانه سهمی داشته باشیم به نام کینگسایز.
😐
فاز چهارم تحول: مسئولیت اجتماعی – دِین معنوی
جرقهای کوچک – انفجاری بزرگ
همیشه در هر تصمیمی مهم ترین مسئله برای من این بوده که این تصمیم چه نیازی را از چه افرادی برطرف میکنه و علاوه بر خودم، برای چه گروه افرادی از نظر مالی سود آور است. در حین تحقیقات و بازاریابی و مشورتها، متوجه موضوعی شدیم که خیلی خیلی به ما نزدیک بود و جالب بود که چقدر دیر متوجه این موضوع شدیم. و این مسئله چیزی نبود جز کارگاه خیاطی متروکهای که برای مادر یکی از کارمندانم بود که داخل منزلشان قرار داشت و آنها میخواستن لوازمشان را بفروشند! اینجا آن جرقه خورده شد و پیشنهاد دادیم که ما پارچه و مدل به او میدهیم و او فقط برای ما لباس را برش دهد و بدوزد و تحویل دهد. با قبول این پیشنهاد، آن جرقه انفجار بزرگی را رقم زد که حاصل آن نه تنها احیا شدن آن کارگاه بلکه ۱۰۰ها کارگاه متروکه دیگر در حال حاظر رونق گرفته اند و چه بسیار افرادی که در این کارگاه ها مشغول به کار هستند.
🙂
فاز پنجم تحول: سایز بزرگ – سُفرهای بزرگ
از آنجایی که پایه و اساس ورود ما به این صنف فقط و فقط فروش اینترنتی بود؛ نیاز به همکاران و نماینده هایی در سراسر کشور داشتیم. این افراد نفراتی بودند که یا تایم آزاد داشتند و یا این که زمان های زیادی رو بدون هدف در فضای مجازی میگذراندند و از طرفی روش ما برای همکاری با آنها چیزی از آنها نمیخواست جز همت و پشتکار. این گروه افراد عموما ارتباط خوبی با وبگردی نداشتند ولی در عوض در رسانهها و شبکههای مجازی همانند تلگرام و اینستاگرام و … فعالیت نسبتا حرفهای داشتند بنابراین امکانات سایت رو ارتقاع دادیم به صورتی که به کمک ربات تلگرام تمامی امکانات سایت(گرفتن موجودی، مشخصات، قیمت، خرید و…) را در تلگرام هم فراهم کردیم و همچنین به اشتراک گذاری محصولات در تمامی شبکههای مجازی رو تسهیل دادیم به گونهای که حتی یک فرد خانهدار هم امکان نشر و فروش و دریافت تخفیف همکاری را داشته باشد. تولید و بستهبندی محصول و همچنین تولید محتوای متنی و تصویری و همچنین دپوی محصولات و همچنین ارسال محصولات به مشتری رو ما انجام میدیم – فقط کافیه همت کنید و بشینید سر سُفره کینگ سایز
فاز ششم تحول: تثبیت جایگاه – تضمین کیفیت
کیفیت و قیمت دو موردی هستند که ما همواره روی آنها مانور میدهیم. به دلیل این که فروش اینترنتی هست هزینههای اجاره مغازه، حمل و نقل، حقوق مغازه دار و بسیاری از هزینههای دیگر روی قیمت نهایی محصولات ما لحاظ نمیشه و از طرفی چون خودمون تولید کننده هستیم هیچ هزینه دلالی هم به محصولات اضافه نشده. از طرفی دیگر روز به روز با فروش بیشتر، تیراژ بیشتری تولید میکنیم و این باعث صرفه جویی در هزینهها میشه همچنین بسیاری دیگر از فرایندها همانند چاپ روی پارچه و … رو خودمون انجام میدیم که این مورد هم باعث کاهش هزینه تولید میشه و این کاهش هزینهها صرف افزایش کیفیت محصولات میشه، مثلاً پارچههای با کیفیتتر خریداری میشه، تیم کنترل کیفی در چندین مرحله از زمان دوخت تا بستهبندی و حتی ارسال از صحت کیفیت محصولات اطمینان حاصل میکنند. نهایتاً ما به مشترانمون تضمین کیفیت به شرط قیمت میدهیم.
فاز هفتم تحول: ایدههای ناب – بد قلقی بازار
رقاصی با آهنگ فالش
از آنجایی که میدونین اولین تخصص و اصلی تزین تخصص تیم ما در حوزه IT و هوش مصنوعی هست بنابراین در این زمینه ایدههایی داریم که با مطرح کردنشون مو به تن خودمون هم سیخ میشه 🙂 ایده هایی که حقیقتاً از مرحله ایده هم گذر کردهاند و براشون فرایند نوشتهایم و روند اجرا کردنشون رو از ۰ تا ۱۰۰ ذکر کردهایم، امکان سنجی شدهاند و ۱۰۰در۱۰۰ قابل اجرا هستند. ولی از آنجایی که مجموعه بزرگ شده، دیگه اختیار دست یک نفر نیس و بخش توسعه بازار مانع از صرف هزینه در این زمینهها میشه. البته دلایل درستی برای این مسئله وجود داره مثلاً پایدار نبودن اینترنت کشور. در طول این مدت فعالیت، ما با فشارهای بسیار زیادی مواجه شدیم مثلا با فیلتر شدن تلگرام یک افت ۹۰درصدی در فروش داشتیم همین طور پس از فیلترینگ اینستاگرام فروشمون بسیار پایین آمد و پس از اون بیشتر انرژیمون را روی سایت گذاشتیم که متاسفانه در بازه ای شاهد قطع شدن کامل اینترنت هم بودیم. مشکلات به همینجا ختم نمیشه و امروزه شاهد سختگیریهای بسیار شدید کمیته فیلترینگ هستیم مبنی بر این که تصاویر باید طبق استانداردها باشند و مشکلات بسیاری که تمامی آنها بر پایه و اساس این مجموعه یعنی “فروش اینترنتی محصولات”، وارد است. بنابراین با هر سازی که این بازار میزنه مشغول رقصیدن هستیم و چون نوع ساز دائما تغییر میکنه ما مشغول یادگیری انواع رقصها هستیم که این کار مانعی برای پیاده سازی ایدههای جدید است.
🙁
فروشگاه کینگ سایز – این فروشگاه برای ما سایز بزرگاست
1000+ محصول با کیفیت
کیفیت را از ما انتظار داشته باشید
2000+ مشتری
بیش از 90درصد مشتری راضی
5000+ سفارش ارسال شده
ارسال سفارشات به در سریعترین زمان ممکن